Cum ajută o campanie de telesales la îmbunătățirea rezultatelor companiei

Cum ajută o campanie de telesales la îmbunătățirea rezultatelor companiei

ImageConceptul de telesales, vânzări prin telefon, este unul clasic în domeniul vânzărilor, fiind derulat prin intermediul unui call center. Se referă la un canal de vânzare prin telefon, la distanță, în care potențialul client interacționează cu un operator în rolul agentului de vânzări. Persoana apelată (apeluri outbound) află toate informațiile necesare pentru a putea face o achiziție, poate avea acces chiar la o ofertă specială dedicată. Se activează / finalizează contracte prin telefon și, în funcție de necesități, se poate extinde serviciul spre zona de contact center, cu activități ulterioare de corespondență e-mail sau pe alte canale, pentru a se completa procesul de vânzare al produselor / serviciilor.

Vânzări noi de la clienți existenți + noi clienți în portofoliul companiei

O firmă care apelează la telesales în cadrul unei campanii atent concepute alături de firma de call center (Best Call Sales & Marketing SRL poate oferi servicii complete și multe idei constructive) va putea merge pe grupuri țintă, va putea folosi baze de date, atrăgând noi clienți. Se pot genera de asemenea vânzări noi de la clienți activi - upgrade, servicii / produse suplimentare. Se aplică startegii diverse, cu flexibilitate maximă în implementare, în funcție de context. Indiferent de domeniul de activitate al companiei, orice servicii / produse se pot vinde eficient prin campanii telefonice. Best Call Sales & Marketing SRL pune la dispoziția clienților săi o echipă de operatori call center profesioniști, foarte bine instruiți, cu experiență relevantă în astfel de campanii de telesales și nu numai.

Oferte speciale disponibile exclusiv prin telefon, campanii targetate

Contactul direct la telefon permite un tip de comunicare persuasiv. Persoana apelată va asculta atent informațiile, iar șansele de achiziție sunt mari, mai ales dacă baza de date operată este aleasă corect, cu targetare avansată. Clienți existenți și clienți potențiali vor fi contactați pentru a fi încurajați să profite de oferte speciale, dedicate, disponibile pe timp limitat. De obicei, telesales presupune apeluri outbound, acolo unde operatorii call center folosesc lead-uri (contacte dintr-o bază de date) pentru a genera vânzări. Agenții sunt foarte bine pregătiți, știu să fie atenți, răbdători, persuasivi, insistenți într-un mod etic, adaptându-se la specificul comunicării.

Telesales, soluția pentru a ține cheltuielile sub control și pentru a genera încasări în creștere

Campaniile telesales pot converti în vânzări diverse lead-uri, baze de date de clienți existenți sau chiar baze de date generate de campanii de telemarketing. Agenții din campania de telesales vor opera inclusiv cu lead-uri mai dificile, pot chiar acționa pentru a preveni eventuale rezilieri și pentru a genera prelungiri de contracte. O campanie de succes de telesales va tăia din costurile convenționale pentru partea de vânzări, crescând rata de conversie. Se pot reduce multe tipuri de cheltuieli, inclusiv unele de deplasare, protocol etc. Chiar și cheltuielile cu personalul vor fi mai reduse, căci echipa de vânzări va avea nevoie de mai puține persoane pentru a funcționa la nivelul dorit. În plus, grație abilităților agenților de vânzări, în urma interacțiunii noi clienți (sau cei existenți, reactivați cu această ocazie) vor avea o părere mai bună despre brandul în cauză, cu puncte în plus la partea de brand recognition și chiar în mult dorita zonă de lovemark. Clienții se vor simți respectați, valoroși pentru brandul respectiv, o relație extrem de favorabilă companiei la partea de poziționare pe piață și vânzări viitoare.

O mulțime de beneficii pentru campaniile de telesales

În ansamblu, o campanie de telesales poate presupune generare de lead-uri pentru departamentul de vânzări, poate realiza vânzări directe, poate însemna preluare și procesare comenzi. În plus, se ating și alte puncte precum customer service și rezolvarea unor dispute cu clienți nemulțumiți (o problema se poate transforma chiar într-o vânzare). Se realizează desigur rapoarte complete, avansate, cu numărul de apeluri telefonice, lead-uri, clienți, vânzări, statistici ce pot fi analizate ulterior și de alte departamente.

Cea mai potrivită soluție este externalizarea serviciilor de call center către o companie specializată, care are experiență intensă, know-how, vine cu toate instrumentele necesare, de la echipamente hardware și software, până la echipa în sine de operatori call center / conatact center. Best Call Sales & Marketing SRL, firmă de call center și contact center cu sediul în București, poate realiza campanii de telesales, integrate sau nu cu alte tipuri de servicii call center, pentru orice firme din Capitală sau din țară. Se pot folosi bazele de date ale clientului sau se poate facilita accesul la baze de date operate în mod legal și etic, ținând cont de toate prevederile legale cu privire la operarea datelor cu caracter personal în Uniunea Europeană și implicit în România.

Posibilități ce nu trebuie ignorate

Foarte multe companii ignoră instrumente eficiente de vânzări precum campaniile de telesales sau consideră că ar fi mai ieftin să se bazeze exclusiv pe echipa proprie, pe agenții de vânzări. Este însă mult mai eficient să se realizeze campanii de telesales alături de o companie de call center precum Best Call Sales & Marketing SRL. Specialiștii companiei au experiență consistentă în domeniu, pot veni cu planuri și idei care funcționează la sigur, adaptate la domeniul de activitate al firmei în cauză, la contextul economic, concurență etc. Fiecare situație se poate analiza, consultanța fiind asigurată la cel mai înalt nivel de calitate.

Best Call Sales & Marketing SRL asigură evident confidențialitate maximă asupra strategiilor, operațiunilor, bazelor de date, acționând etic, legal și sigur pentru relații comerciale de lungă durată. Campaniile pot fi realizate pe termen lung sau punctual, prelungirea lor / lansarea altor companii făcându-se abia după ce se analizează primele rezultate, asigurându-se gradul de satisfacție dorit.

Campaniile de telesales chiar funcționează, nu întâmplător sunt folosite de zeci de ani în toate țările dezvoltate, parte a unor strategii de vânzări ale firmelor de toate dimensiunile, de la mari corporații, până la IMM-uri. Acestea din urmă au mare nevoie de a implementa astfel de campanii tocmai pentru a opera eficient, pentru a oferi acces la servicii și produse la prețuri preferențiale unui public interesat și astfel reușind să câștige rapid cotă de piață pe nișele dorite.