Articole utile

Importanța unui contact center în vremuri de pandemie Covid-19

ImagePendemia de noul coronavirus, Covid-19, a schimbat regulile în afaceri, fiind evenimentul de interes maxim din anul 2020. Companiile sunt nevoie să se adapteze la noua realitate economică, având ca priorități pe de o parte protejarea resurselor umane și a clienților / partenerilor, pe de altă parte protejarea sănătății business-ului în sine! Nimeni nu știe cât de mult va continua problema pandemiei, dar cel mai probabil, chiar și într-un scenariu optimist, în următorii ani oamenii își vor stabili ei înșiși anumite restricții de distanțare socială și vor utiliza și mai intens mediul online, telefonul mobil, relațiile la distanță în general, mai ales în plan comercial, legătură cu furnizori, cumpărături, contracte etc. Citeste mai departe...

Cum ajută o campanie de telesales la îmbunătățirea rezultatelor companiei

ImageConceptul de telesales, vânzări prin telefon, este unul clasic în domeniul vânzărilor, fiind derulat prin intermediul unui call center. Se referă la un canal de vânzare prin telefon, la distanță, în care potențialul client interacționează cu un operator în rolul agentului de vânzări. Persoana apelată (apeluri outbound) află toate informațiile necesare pentru a putea face o achiziție, poate avea acces chiar la o ofertă specială dedicată. Se activează / finalizează contracte prin telefon și, în funcție de necesități, se poate extinde serviciul spre zona de contact center, cu activități ulterioare de corespondență e-mail sau pe alte canale, pentru a se completa procesul de vânzare al produselor / serviciilor. Citeste mai departe...